Utrecht – Goede chica’s, biri’s, een zonnetje en chille muziek. Al had dat laatste van ons stukken harder gemogen. Maar big up naar die gast die op 1.35 ons Stand Your Ground-shirt rockt. Maarreh… wasgebeurd met die kleur? Die van ons zijn oranje toch, geen rood. Of hebben we hier soms te maken met een bootlegger? Dan issie helemaal maaaaaster! (tnx 2 Fritzzie)

